Sanne Nieuwenhuis aangekondigd als nieuwe Country Manager LHH Nederland

Persbericht 2 min

Sanne Nieuwenhuis
Lee Hecht Harrison Nederland kondigt met veel genoegen de benoeming van haar nieuwe Country Manager, Sanne Nieuwenhuis, aan. Zij zal verantwoordelijk zijn voor het leiden van het bedrijf en de realisatie van de groei van LHH in de Nederlandse markt.

Sanne werkte 11 jaar bij Monster World Wide, waar ze lid was van het Executive Management Team. In haar rol als Senior Sales Manager was zij verantwoordelijk voor het leiden van de implementatie van de bedrijfsstrategie van de Group op lokaal niveau.

Met haar sterke internationale achtergrond heeft ze bewezen dat ze markt-, product- en serviceoplossingen biedt met groeimogelijkheden om consistent bedrijfswaarde en tastbare omzetimpact te leveren voor opdrachtgevers. Ze begrijpt hoe ze een merkreputatie kan opbouwen en kan het portfolio inzetten om aan de behoeften van de klant te voldoen en een groter marktaandeel te veroveren. Ze is een bekwaam leider en relatiebeheerder. Haar brede kennis van de arbeidsmarkt zorgt ervoor dat ze kan bijdragen aan de verdere ontwikkeling en groei van LHH in de Nederlandse markt.

Sanne zegt: "Ik ben erg enthousiast, krijg veel energie van dit nieuwe avontuur en kijk uit naar het benutten van de kansen die er liggen. Met het zeer ervaren team dat we hebben, ben ik ervan overtuigd dat we erg succesvol zullen zijn. Ik kijk ernaar uit om het verschil te maken voor organisaties en hun werknemers met deze geweldige mensen."

Neem voor meer informatie contact op met Eva Adamowicz, Marketing & Communications Manager, Nederland via eva.adamowicz@lhh.com

We’helpen je snel een nieuwe baan of carrière te vinden.

We hebben meer dan 30.000.000 mensen over de hele wereld geholpen bij het vinden van een nieuwe baan. Met duizenden banen in jouw branche, connecties met meer dan 7.000 werkgevers en recruiters, en meer dan 3,000 loopbaancoaches, hebben we alles wat jij nodig hebt om jouw ideale nieuwe baan of loopbaan te vinden.

Registreer om aan de slag te gaan Registeren met een ID

Inloggen bij het Career Resource Network® hier.