LHH over Duurzame Inzetbaarheid: help de manager helpen

Persbericht 5 min

Wat is duurzame inzetbaarheid en hoe maak je het een succes binnen de organisatie? Werken aan duurzame inzetbaarheid - relevant blijven voor de organisatie en arbeidsmarkt - is zeker niet alleen voor de oudere medewerker. En de ondersteuning van de manager is van cruciaal belang om medewerkers meer de regie over hun eigen loopbaan te laten nemen.

LHH deelt in dit whitepaper haar visie op duurzame inzetbaarheid en wat er voor nodig is om het een succes te maken. Het whitepaper is gebaseerd op LHH's onderzoek uit 2016 en aangevuld met inzichten met betrekking tot het belang van verantwoord leiderschap als het gaat om duurzame inzetbaarheid.

Ervaring leert dat duurzame inzetbaarheid vandaag de dag alle lagen, niveaus, leeftijden en achtergronden raakt. Een baan voor het leven bestaat tegenwoordig niet meer, waardoor het belangrijk is relevant te blijven gedurende de gehele loopbaan. Op die manier kan men de regie nemen over de eigen ontwikkeling en carrière. Hierbij is de hulp van managers key; leiders moeten het belang ervan begrijpen en de juiste ondersteuning kunnen bieden aan de medewerkers. Alleen dan ontstaat de ruimte voor medewerkers om zich te blijven ontwikkelen en daardoor betrokken, productief en op een positieve wijze bijdragen aan de resultaten van de organisatie.

Download het whitepaper hier.

Over Lee Hecht Harrison

Lee Hecht Harrison (LHH) helpt bedrijven hun leiders en personeel te transformeren, zodat ze hun prestaties kunnen verbeteren. In een tijdperk van voortdurende verandering is het succesvol transformeren van uw personeel afhankelijk van hoe goed bedrijven en hun mensen verandering omarmen, navigeren en leiden; zowel in hun organisatie als hun loopbaan. Bij Lee Hecht Harrison gebruiken we onze expertise in talentontwikkeling en transitie om oplossingen op maat te bieden die onze klanten helpen hun leiders en personeel te transformeren, zodat zij de mensen en cultuur hebben die ze nodig hebben om te evolueren en te groeien. Onze passie is het verschil maken in iemands loopbaan en het ontwikkelen van sterkere leiders, zodat onze klanten een sterk employer brand kunnen opbouwen.

We’helpen je snel een nieuwe baan of carrière te vinden.

We hebben meer dan 30.000.000 mensen over de hele wereld geholpen bij het vinden van een nieuwe baan. Met duizenden banen in jouw branche, connecties met meer dan 7.000 werkgevers en recruiters, en meer dan 3,000 loopbaancoaches, hebben we alles wat jij nodig hebt om jouw ideale nieuwe baan of loopbaan te vinden.

Registreer om aan de slag te gaan Registeren met een ID

Inloggen bij het Career Resource Network® hier.